ADRESLERİM

ADRESLERİM

10 Ağustos 2008 Pazar

cd den çanta




cd den çanta yapımı sanıldığı kadar zor değilmiş arkadaşlar,boncukdevrim arkadaşıma tekrar teşekkür ederim anlatımı için...
cd nin ortasından ip geçirip düğüm atılır daha sonra tığ ile el yardımı ile ip sarılır aralara 1 zincir çektim ben,zincir çekilen yerlere arzuya göre sık iğne gidilir.Büyüklüğü size kalmış arkadaşlar.kenar kısmı için dolgu yaptım kalınlığını da kendinize göre ayarlıyorsunuz,son sırada diğer cd ile birleştiriyorsunuz.Ben ortasına plaka ile motif yapıp ekledim,kısa da bir sap yaptım.Minik prensesime güzel bir çanta oldu.Beyaz simlisini de yaptım ama izmit'te kaldı resmini çekemedim...ipe göre özelliği de değişiyor...yapmak isteyene kolay gelsin arkadaşlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar