ADRESLERİM

ADRESLERİM

28 Eylül 2008 Pazar

ACEM HELVASI tarif no:99

2.İFTAR ETKİNLİĞİ'NİN 4 .HAFTASI

TARİF NO:99
TARİF GÖNDEREN:http://sevincceden.blogcu.com/

BENİ YALNIZ BIRAKMADIĞIN İÇİN
TEŞEKKÜR EDİYORUM CANIM ARKADAŞIM..

iftar bereketi etkinliği" Acem helvası



Ramazanın bitmesine bir kaç gün kaldı arkadaşlar şimdiden hepinizin bayramını tebrik ediyorum.Bu iki tarifimle iftar bereketi etkinliğine katılıyorum hobievigardenya70.blogspot
arkadaşıma sevgiler kolay gelsin.

ACEM HELVASI

malzemeler:

2 su bardağı un (ben üç su bardağı kullandım)
1 su bardağı pudra şekeri (ben biraz daha az kullandım)
1 su bardağı erimiş margarin ve ya sıvıyağ (iki türlüde denedim fazla fark etmiyor)

Yalnızca unu teflon tencerede ve ya tavada hafif ateşte karıştırarak,unun kokusu gidene kadar
kavurun.

Erimiş margarini ekleyin.Birazda yağla kavurun.Sonra pudra şekeri ekleyip karıştırın hemen ocaktan alın.

Tencerenin kapağını kapatıp biraz dinlendirdikten sonra.Uygun düz kaba dökün.Donmasını bekleyin.Sonra istediğiniz şekilde keserek servis yapın.
Afiyet şifa olsun..!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar