ADRESLERİM

ADRESLERİM

27 Eylül 2008 Cumartesi

ARNAVUT CİĞERİ tarif no:95

2.İFTAR ETKİNLİĞİ'NİN 4 .HAFTASI

TARİF NO:95
TARİF GÖNDEREN:http://ranahobi.blogspot.com/

BENİ YALNIZ BIRAKMADIĞIN İÇİN
TEŞEKKÜR EDİYORUM CANIM ARKADAŞIM..

ARNAVUT CİĞERİ 2. iftar bereketi etkinliği 4. hafta

2.iftar bereketi etkinliği 4.hafta ev sahibesi sevgili arkadaşım
http://hobievigardenya70.blogspot.com/ benide davet etmiş teşekkür ediyorum kendisine bende arnavut ciğeriyle katılıyorum kolay gelsin arkadaşım sevgilerimle.

arnavutciğeri:
1-kilo kuşbaşı doğranmış ciğer
2-orta boy kurusoğan küp doğranmış
1-demet ince kıyılmış maydanoz
2-yemek kaşığı un
tuz,kekik,pulbiber karabiber
ben bi tatlı kaşığıda salça kullanıyorum
yapılışı:
doğradığınız kuru soğanı hafif kavurun ardından una buladığınız ciğeri soğana katıp en fazla 3-4 dk. daha kavurun
(fazla kavrulunca kuru oluyo ciğer) salçasını maydanoz tuz ve baharatını ekleyip bir iki karıştırıp ocaktan alın.
yanına soğan piyaz
(sumak tuz ve hafif limonla harmanlanmış)
ince kıyılmış maydanoz afiyet olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar