ADRESLERİM

ADRESLERİM

28 Eylül 2008 Pazar

BANYOLU VEYA SULU BÖREK tarif no:111

2.İFTAR ETKİNLİĞİ'NİN 4 .HAFTASI

TARİF NO:111

TARİF GÖNDEREN:http://cahideninelleri.blogspot.com/

BENİ YALNIZ BIRAKMADIĞIN İÇİN
TEŞEKKÜR EDİYORUM CANIM ARKADAŞIM..

İ.B.E.**BANYOLU VEYA SULU BÖREK**

Malumunuz olduğu üzere bu aralar misafirlerim çok oluyor.bende çok fazla uğraştırmayan fakat leziz tariflerle misafirlerimi ağırlamaya çalışıyorum.Adı bir rivayete göre banyolu,bana göre sulu börek olan bu tarif oldukça kolay;Yapılış aşamasında yanımda komşularım vardı,fotoğraflıyamadım.ben altı adet yufka kullandım.Sos için:2 su bardağı yoğurt,2 çay bardağı sıvı yağ,1 paket kabartma tozu
İki adet yufkayı aralarına sos sürerek üst üste serdim.sekiz üçgen parçaya böldüm.içine ben peynirli iç koydum.Sigara böreği gibi sardım.Delikli bir kaba koyup.üzerine su tuttum.bekletmeden yağlanmış tepsiye dizdim.üzerine yoğurt ve yumurta karışımı sürerek pişirdim.Bu tarfimdehttp://hobievigardenya70.blogspot.comArkadaşımız için.Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar