ADRESLERİM

ADRESLERİM

27 Eylül 2008 Cumartesi

FIRINDA KIZARTMA tarif no:92

2.İFTAR ETKİNLİĞİ'NİN 4 .HAFTASI

TARİF NO:92
TARİF GÖNDEREN:http://evdekisanat.blogspot.com/

BENİ YALNIZ BIRAKMADIĞIN İÇİN
TEŞEKKÜR EDİYORUM CANIM ARKADAŞIM..

2. iftar ekinliğinin 4 haftası http://hobievigardenya70.blogspot.com/ daveti için teşekkürler. fırında kızartma, yağda uğraş ismeyen bayanlar için mütiş pratik bir kızartma aynı yağda kızartılmış gibi oluyor.

malzemeler
4 patates
2 patlıcan
2kabak
kırmızı yada yeşil biber
2 domates
bi miktar sıvıyağ ve tuz
yapılışı:malzemeleri kızartmalık doğruyoruz derin bir kasede tuz ve sıvı yağla harmanlayıp fırın tepsisine yayıp üzerini folyoyla kapatıp 200 derecelik fırına veriyoruz 45 dk pişirip folyayı çıkartıyoruz bi on dk folyosuz bekletiyoruz ve kızartmamız tamamdır arkadaşlar ben denedim ve beğendim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar