ADRESLERİM

ADRESLERİM

28 Eylül 2008 Pazar

İRMİK TATLISI tarif no:107

2.İFTAR ETKİNLİĞİ'NİN 4 .HAFTASI

TARİF NO:107

TARİF GÖNDEREN:http://seyhanla.blogcu.com/

BENİ YALNIZ BIRAKMADIĞIN İÇİN
TEŞEKKÜR EDİYORUM CANIM ARKADAŞIM..


28/9/2008 - İRMİK TATLISI

İftar bereketi etkinliğine ev sahipliği yapan arkadaşımıza http://www.hobievigardenya70.blogspot.com/ kolay gelsin.Bende irmik tatlısı tarifimle katılmak istiyorum. Tarif kesinlikle bana ait olup resmi çekemediğim için netten koydum.




Malzemeler:
~1 yumurta
~1 kase yoğurt
~1 kase irmik
~1.5 kase şeker
~Biraz tarçın ya da hindistan cevizi
~50 gr yağ

Yapılışı:
~Kısık ateşte yağı eritip ayrı bir kaptan çırptığımız yoğurt ve yumurtayı ilave edelim. Fokurdayıncaya kadar karıştırmaya devam edelim. Üzerine irmiği dökerek iyice karıştıralım ve son olarak şekeri de ilave edip iyice karıştıralım.Fokudamaya başlayınca ateşten alalım tepsiye döküp iyice demlemeye bırakalım.Soğuyunca kesip üzerini istediğimiz şekilde süsleyebiliriz.

AFİYET OLSUN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar