ADRESLERİM

ADRESLERİM

27 Eylül 2008 Cumartesi

KADAYIF DOLMASI tarif no:98

2.İFTAR ETKİNLİĞİ'NİN 4 .HAFTASI

TARİF NO:98
TARİF GÖNDEREN:http://mutfaknotlari.blogspot.com/

BENİ YALNIZ BIRAKMADIĞIN İÇİN
TEŞEKKÜR EDİYORUM CANIM ARKADAŞIM..

NEFİSS KADAYIF DOLMASI



dün sevgili yıldızla akşama tatlı ne yapsam diye konuşurken.aklıma evde kalan kadayıf geldi
kadayıfım azdı fırında olmaz dedim sonra hemen aklıma kadayıf dolması geldi
ama servis tabağında resimleyemedim çünkü makinanın pilleri bitti.şarja koydum o doluncaya kadar kadayıflar bitti:)

kadayıfları iyice didikleyip elime bir parça aldım.içine bolca ceviz içi koyup rulo sardım
yumurtaları güzelce çırptım,kadayıfları tek tek yumurtaya bulayıp kadayıfları süzgece aldım
buradaki amaç fazla yumurta varsa süzgeçten aksın
süzgecim salça için kullandığım büyük delikli bir süzgeç
dinlenen kadayıflar ısınmış bol yağda kızardılar
hemen şerbete alıp 5dk kadar bekletip çıkardım
şerbeti 1-1 ölçüde yaptım 1ölçü şeker
1ölçü su
bir iki damla limon suyu
ben şerbeti önceden kaynatıp şişeye veya kavanoza doldurup dolapta saklıyorum pratik oluyor
şerbetiniz artarsa bu şekilde muhafaza edebilirsiniz





iftar sofralarına yakışan bir tatlı olduğunu düşünüyorum
iftar bereketine....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar