ADRESLERİM

ADRESLERİM

28 Eylül 2008 Pazar

LAHANA DİPLEMESİ tarif no:100

2.İFTAR ETKİNLİĞİ'NİN 4 .HAFTASI

TARİF NO:100
TARİF GÖNDEREN:http://sevincceden.blogcu.com/

BENİ YALNIZ BIRAKMADIĞIN İÇİN
TEŞEKKÜR EDİYORUM CANIM ARKADAŞIM..

İftar bereketi etkinliği" Lahana diblesi

Kategori: yemekler


Beyaz lahana diblesini mersin'li canım arkadaşımda yemiştim,ve çok beğenmiştim.Bulgur pilavını sebzelide yapıyorum sade de yapıyorum her türlüsünü seviyorum.Pirinçten daha faydalı ve doyurucu olduğu bir gerçek...

LAHANA DİBLESİ

malzemeler:

1 orta boy soğan
yarım çay bardağı sıvıyağ
çeyrek kapuska(beyaz lahana küçük boy)
1,5 yemek kaşığı domates salçası
1 yemek kaşığı biber salçası
2 su bardağı bulgur
3 su bardağı su
tuz,karabiber,kimyon,nane

Önce lahanayı ince ince doğrayın.Soğanı sıvıyağla beraber kavurun.Salçaları,doğranmış lahanayı ilave edin.Kısık ateşte suyunu çekene kadar pişirin.

Bulguru,3 bardak suyu ve tuzunu katıp kısık ateşte pişirin ateşten indirileceğine yakın.
Arzu ettiğiniz baharatlardan ilave edin.
Afiyet şifa olsun..!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar