ADRESLERİM

ADRESLERİM

28 Eylül 2008 Pazar

MUZLU BATON PASTA tarif no:110

2.İFTAR ETKİNLİĞİ'NİN 4 .HAFTASI

TARİF NO:110

TARİF GÖNDEREN:http://cahideninelleri.blogspot.com/

BENİ YALNIZ BIRAKMADIĞIN İÇİN
TEŞEKKÜR EDİYORUM CANIM ARKADAŞIM..

İftar bereketi etkinliği**MUZLU BATON PASTA**

Saat sabahın 6 sı,gün içerisinde buralara pek uğrayamadığım için,bu sakin zamanları kullanıyorum.Bilenler bilir;en iyi yaptığım şeylerden biri yaş pastadır.Çok yapmaktan dolayı belkide,bana çok kolay geliyor.Malzemeleri ve yapılışı aynen buradaki gibidir.sadece bunu baton şeklinde yaptım.Tarifimi http://hobievigardenya70.blogspot.com arkadaşıma gönderiyorum.Afiyet olsun

Malzemeler:
Pandispanya için:4 yumurta,1 su bardağı şeker,1 tepeli su bardağı un,1 çay kaşığı k.tozu
Kreması için:3 su bardağı süt,4 buçuk yemek kaşığı un,4 yemek kaşığı şeker 1 yemek kaşığı tereyağı Ayrıca bir poşet krem şanti,1 çay bardağı süt.
Süslemek için:istediğiniz herhangi bir meyve
Yapılışı:şeker ve yumurtayı iyice beyazlayana kadar çırpın.un ve k. tozunu katın,bir dakika daha çırpın.yağlı kağıt üzerine,yada yağlanıp unlanmış bir kalıba dökün.önceden ısıtılmış fırına sürün.üzeri pembeleşince pişip pişmediğini anlamak için bir kürdan batırın.kürdana hamur gelmiyorsa pişmiş demektir.En az yarım saat dışarda soğumasını bekleyin.
***
Sütü,şekeri,unu bir kaba alın.Karıştıra karıştıra pişirin.içine vanilya ve tereyağını katın.güzelce çırpın.Soğuyana kadar bekletin.diğer tarafta krem şantiyide,bir bardak sütle çırpın,onuda bir saat kadar bekletin.krema soğuyunca,içine krem şantiyi katıp çırpın.kekinizi ikiye bölün. ortasına ve üzerine bu kremadan sürün.Yine istediğniz bir meyveyle ortasını ve üstünü süsleyin.Afiyet bal olsun.Yapılış aşamasında ki diğer resimler için tıklayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar