ADRESLERİM

ADRESLERİM

28 Eylül 2008 Pazar

PROFİTEROL tarif no:104

2.İFTAR ETKİNLİĞİ'NİN 4 .HAFTASI

TARİF NO:104
TARİF GÖNDEREN:http://rafadan.blogcu.com/

BENİ YALNIZ BIRAKMADIĞIN İÇİN
TEŞEKKÜR EDİYORUM CANIM ARKADAŞIM..


Alış veriş yaparken gördüm ve hemen aldım.Gerçekten çok pratik oldu.Üstelik de tadı süperdi, denemenizi tavsiye ederim.Bu kibar tatlıyı www.hobievigardenya70.blogspot.com arkadaşımın etkinliğine gönderiyorum.



*1 paket Cabrioni Bignoline profiterol topları
*1 yumurta
*1 su bardağı toz şeker
*3 yemek kaşığı un
*1/2 kg. süt
*1 paket vanilya
*1 yemek kaşığı tereyağ



Yapılışı: Profiterol toplarını ortadan ikiye kesin.Önce yumurta ve şekeri
çırpın.Yavaş yavaş unu ve sütü ekleyin.Ocakta karıştırmaya devam edin.Kaynayınca ocaktan alın, vanilya ve terayağını ekleyin ve sürelki karıştırın.Hazırlanan karışımı küçük bir kaşık yardımıyla kestiğiniz profitollerin tabanının içine koyun ve üzerini kapatın.Borcama dizilen profitollerin üzerine çikolata sosu dökebilirsiniz.
*kremam arttığı için bir kaşık kakao koyup üzerine sos olarak kakaolu karışımı döktüm :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar