ADRESLERİM

ADRESLERİM

31 Ekim 2008 Cuma

http://hobidunyam.womanforum.net/ etkinlik örgüm



http://hobidunyam.womanforum.net/ evsahibeliğini yaptığı örgü etkinliğine 5 kuruş fazla olsun illede kırmızı olsun diye bu kırmızı takımı yaptım arkadaşlar.....1 yumaktan çıktı ikisi,hem kullanışlı bir takım oldu hem de çocuklara yakışıyor ponponlu örgüler.....

ŞAPKA YAPIMI:
Şapka için önce lastik olan kısmı yaptım,elinizdeki şapkanıza gre enini ayarlayabilirsiniz,isteyene sayı da verebilirim,daha sonra saçörgülü kısmı yapıp diktim iğne ile,dikiş yerlerine de kordon yapıp iğne yardımı ile birleştirdim.Ponponlar hazırladım,kordon ile köşelerini bağladım şapka böylece tamamlanmış oldu.

ATKI,BOYUNLUK YAPIMI:
Aslında bu saçörgülü kısmı uzun şekilde örüp öyle yapacaktım,baktım ipim yetmeyecek,devamını da bulamayacağım boyunluğa çevirdim,öyle olunca 3 parçadan çıktı boyunluğum ama yapmak isteyen olursa 120 ilmek oluyor bitmişi 5 yaş için,şapkaya uysun diye ortasını yine saçörgüsü yaptım....

Çocuklar için atkıdan daha kullanışlı,kaban içine giydirip kabanlarını rahat şekilde çekiyorsunuz,hem potluk yapmıyor hem de bogazını tutuyor,kayma derdı olmuyor....geçensene oğluma yapmıstım çok memnun kalmıstık...bu sene de kızıma nasıp oldu.....

Canım arkadaşım http://hobidunyam.womanforum.net/ teşekkür ediyorum bu güzel etkinlik için,kolay gelsin,katılan herkesin ellerine sağlık,kucak dolusu sevgiler herkese akdenizden, saygılar


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar