ADRESLERİM

ADRESLERİM

20 Kasım 2008 Perşembe

http://diki35.blogcu.com/

Canım arkadaşımın hazırladığı pano güzel olmuş değil mi?ellerine sağlık arkadaşım,akdenizden sevgiler

Ablamin blogunda www.ofisyemekleri.blogcu.com gördügüm bir etkinlige katildim. Mutfagimda asili olan panoyu görmekten bikmistim. Yillarca kulandigim icin panaonun malzemeside yiprandi ve icinde raptiye tutmaz oldu. Cöpe atmaya kiyamadim. Bende yenilemeye karar verdim. Bu calismamida sizinle eskileri yenileme etkinliginde paylasmak istiyorum. Etkinligin bu ayki ev sahibi www.hobievigardenya70.blogspot.com/ henüz yeni tanistik arkadasimiza kendisine kolayliklar dilerim.





Kulandigim malzemeler resimde gördügünüz gibi

1. eski not panosu
2. eski 2-3 adet havlu
3. üstüne yetecek kadar renkli kumas
4. zimpa
5.
lastik (ben kizlarima su cember gibi takilan lastiklerden almistim ama sürkli kaydigi icin burda degerlendirdim)

Öncelikle panoya havlulari yerlestirdim üstü biraz kabarik dursun diye. Bunu üzerine rekli kumasimi gererek arkadan zimpaladim. Notlarimi tutmasi icin lastikleri yerlestirdim. Eminim siz daha güzelerini yaparsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar