ADRESLERİM

ADRESLERİM

29 Kasım 2008 Cumartesi

http://murelce.blogcu.com/

canım arkadasım,benı yalnız bırakmadıgın ıcın tesekkur ederım,canta muhtesem olmus,ellerıne saglık,akdenızden sevgıler

eskileme yenileme etkinliğinin bu ayki ev sahipliğini bu ay sevgili arkadaşım http://hobievigardenya70.blogspot.com/ yapıyor.sevgili arkadaşıma kolay gelsin diyorum ve sevgilerimi yolluyorum.bu ayki etkinliğe kızıma artık küçük gelen kazağından yaptığım çanta ile katılıyorum.üzerindeki süsleri kızım evde kalan dantel parçalarını iple büzdürerek çiçek haline getirerek yapmıştı.nerede kullansam diye düşünüyordum.baktım şimdi yeri geldi ve çantasını süslemeye yaradı.kazağın resmini çekmeyi unuttum baştan.tam kesmiştim ki aklıma geldi,ben de hemen kestiğim yerden üstüste koydum ve resimledim.
işte kazağımız


bu da kazaktan yaptığımız çantamız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar