ADRESLERİM

ADRESLERİM

21 Kasım 2008 Cuma

http://orgucan.blogcu.com/

canım arkadaşım tam benim tarzım bir çalışma yapmış,eminim çoğu arkadaşımıza da fikir olur bu,ellerine sağlık canısı,beni yalnız bırakmadığın için teşekkürler,sevgiler akdenizden

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Bu kırmızı- siyah yelek resimdeki gibi daha önce hırkaydı.Yıllarca beni soğuklardan korudu.
İpçilere gittim malum;kriz var ipler zamlanmış.Bende eskilere şöyle bir göz attım,daha önce emek emek ördüğüm bu hırkamı yelek yapmaya karar verdim.Kolları çıkardım dirsek kısmı yıpranmıştı.yaka lastiğini de çıkardıktan sonra tığ ile kenarlarını yeniden ördüm,çokhoş bir yelek oldu.Böylece bienim emektar hırkam beni ,ben de onu terk etmemiş oldum;param da bana kaldı.
Bu çalışmamla sevgili arkadaşımız

http://hobievigardenya70.blogspot.com/

ev sahipliğini yaptığı eskileri yenileme etkinliğine
katılıyorum ve kendisine ev sahipliği için teşekkürler ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar