ADRESLERİM

ADRESLERİM

2 Kasım 2008 Pazar

sobeeeee

Canım arkadaşım ve fundam beni sobelemiş,teşekkür ediyorum burdan kendisine,akdenizden sevgiler,saygılar...


KONU:Evde en çok nefret ettiğiniz şeyler nelerdir

1.Her şeyin arka arkaya bitmesi
2.Sabah 6 gece 3 arası ben sürekli yemek,bulaşık,çamaşır(yıkama,serme,toplama,yerleştirme),ev toplama,yer silme,çocuklarla ilgilenme(yemekleri,uykuları,oyunları,masalları,üstleri,wc olayları,banyoları),çöp ile ilgilenirken,örgülerim,bloglarım,dostlarım,kitaplarım ve kendime yeteri kadar vakit kalamazken,eşim ve çocukların sürekli evi dağıtması,yemek,çay,süt,kahve gezme istemeleri
3.Çocukların başka yokmuş gibi aynı oyuncak veya kitap ya da eften püften sebeple kavga etmeleri
4.Oyuncakların oda dışına çıkması
4.Hayat şartlarının bana karşı çoooook acımasız olması benim canımı sıkan şeylerden

Bende canım ablalarımı hobigöznuru ve belguzaranneyı sobeliyorum,kolay gelsin ikisine de

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar