ADRESLERİM

ADRESLERİM

30 Ağustos 2011 Salı

116.Tarif Erik Kompostosu



Ramazan da kompostolar daha bir önem kazanıyor,eskiden kompostolar süslerdi sofralarımızı,rahmetli annem renk renk yapardı,bir gün kırmızı,bir gün sarı,bir gün şeffaf,farklı meyveler,farklı renklerle sağuk buz gibi lezzetiyle süslerdi sofralarımızı,minik buz küpleri olurdu içinde,nerde o ramazanlar…şimdi herkesin kolayına gidiyor fantalar,kolalar ,asitli ve vücuda zararı olan içecekler,çocukları içerken görünce çok üzülüyorum,7 yıl oldu ben evime sokmuyorum,çocukları alıştırmadım.

Canım Safiyeceme teşekkür ediyorum,ellerine sağlık,iyi iftarlar,sevgiler
MALZEMELER
  • 1 kg. Bardak Eriği

  • 2 Su Bardağı Şeker10 Su Bardağı Su

YAPILIŞI
Su ve şeker tencereye alınarak kaynatılır.Eriklerde temizlenerek çekirdekleri çıkarılır. Kaynayan suyumuza erikleri atarak eriğin rengi suya çıkana kadar kaynatılır.Rengi suya çıktıktan sonra ateşten alınır.Soğuk olarak servis ediniz.
Afiyet Olsun…

Arkadaşımın sayfasındaki diğer lezzetli tarifleri görmek için lütfen TIKLAYINIZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar