ADRESLERİM

ADRESLERİM

30 Ağustos 2011 Salı

132.Tarif Kaymaklı Kayısı Tatlısı


Sevgili Ülkü yaptığı bu farklı bir lezzeti sağolsun bizlerle paylaşmış,ellerine sağlık arkadaşım,hayırlı kandiller,her şey her zaman gönlünce olsun,sevgiler

Sitedeki diğer güzel lezzetler için TIKLAYINIZ

Malzemeler

25 adet kuru kayısı ile yaptım ben tarifte 200 gr diyordu
1 su bardağından az şeker ekledim ben tarifte 1 su bardağı yazıyordu
Kaymak
Ceviz içi
Su :)
Tencere :)
Servis tabağı :)
Kaşık :) kaymak koncak arasına ya :)

Yapılışı

Kayısıları ortalarından yardım tencereye dizdim, üzerine şekeri ekledim, suyuda hafif üzerlerinden
geçecek şekilde koydum ve kaynamaya bıraktım, yumuşayana kadar piştiler.. sonra servis tabağına
alıp soğumaya bıraktım..soğuduktan sonrada aralarına kaymak koydum üzerlerinede ceviz serptim
alın size kaymaklı kayısı tatlısı hafif ve süper bir lezzet, afiyet oldu bize darısı yapacak olanlara :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar