ADRESLERİM

ADRESLERİM

13 Ağustos 2011 Cumartesi

61.Tarif Baklava Yufkasından Patatesli Çıtır Çıtır Bir Börek


Sevgili susam çörek otu yapmış,ellerine sağlık arkadaşım,hayırlı ramazanlar,sevgiler

Sahurda da yenebilecek çıtır çıtır kat kat bir börek,baklava yufkasını ilk kez aldım BİMden UNLUM marka,diğer markaları denemediğim için bu konuda fikir beyan edemiyorum:(

patatesleri haşlayıp rendeledim,

2 soğanı doğrayıp zeytinyağı ile az kavurdum,rende patateslerin içine döktüm,tuz,karabiber,kimyon,pul biber koyup karıştırdım


1 adet yufkayı yaydım,üstüne fırça ile az miktarda sıvıyağ sürdüm,

2.yufkayı ve 3.yufkayı da aynı şekilde ve üstüste koyup yağladıktan sonra bir kenarına patatesli içten koyup rulo şeklinde sardım,her ruloyu 4 e böldüm,
tepsiye yerleştirip üstüne yumurta sarısı ve çörekotu döküp fırında pişirdim

1 yorum:

  1. Merhaba arkadaşım Lorl biber dolması tarifimi etkinliğinize yolluyorum.Sevgiler...
    www.mutfakta1inci.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar