ADRESLERİM

ADRESLERİM

15 Ocak 2021 Cuma

Kore Sevdası ve Netflix


 Bir gün oğlum okuldan geldiğinde; netflixten bahsetti,anlat anlat bitiremedi,her tarzda binlerce film ve diziler olduğunu,durdurup devam etme özelliği olduğunu,günler sonra girip kaldığımız yerden devam edebileceğimizi söyledi.Fiyatı uygundu denemek için bir aylık aldık,sonra bir ay daha,bir ay daha derken,bir senedir devam ediyor üyeliğimiz.

Çocuklar ilk zamanlar ingilizce seyrediyorlardı,Türkçe alt yazılı olarak,şimdi ingilizce seyredip bize çeviriyorlar,çevirileri beğenmiyorlar.

Her tarzda binlerce yerli yabancı filmler,diziler ve çizgi filmleri bulabileceğiniz bir platform,açıkçası sakıncalı bulmuyorum,içeriğini beğenmediysen o filmi izlemek için kimse zorlamıyor.Her filmin alt yazı ve seslendirmesinin dilini değiştirebiliyorsunuz.Dört kişilik bir ailem var,sinemaya gitsek ,bir film fiyatına Netflix te hergün izleyebiliyorsunuz.

Kore filmleri ile o zaman tanıştım.Aile yapısı ve yaşam tarzı bize çok benziyor.Kore film ve yorumlarına ayrı bir yer vermek istedim,bir gün Koreye gitmek istiyorum,yemeklerinden tatmak,insanlarıyla tanışmak istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar