ADRESLERİM

ADRESLERİM

18 Ocak 2021 Pazartesi

Vodafone ve Türkcell Bilmecesi


Türkcell konturlü hattı vardı çocuklarımın,tutarı kadar yatırıyorum vakti gelince otomatik çekiyordu.Geçen sene bu zamanlardaydı,ödemeyi yaptım,3 gün sonra çocuklar telefonlarının aramaya kapandığını söyledi.Okul servisimiz 2 saatte okula götürdüğü için serviste müzik dinliyorlarmış.Müşteri hizmetlerini aradım,bütün gün kulağımda melodi ile oturdum resmen ve zar zor ulaşabildim,sebebini sorduğumda hatlardan 1,5 TL  lik kesinti yaptıklarını bu sebepten dolayı tarife tutarı bu kadar eksik olduğu için numaraların tarifesiz kaldığı için tüm yatırılan paranın zamlı tarife sayesinde bittiğini söylediler.O sinirle vodofona geçtim.

Aralık ayında vodafondan çağrı almaya başladım,açılınca kapanıyordu.Bir zaman sonra vodafon chat odası numarası diye birbirinden farklı numaralardan çağrı almaya başladım.Açtığımda kapanan bu numaralar çıldırtmaya başladığı bir sırada bir mesaj geldi vodafondan,tarifeniz bitmek üzere sizin için yeni tarife belirledik vodafon yanımda uygulamasını indirip inceleyin yazıyordu.Uygulamayı indirdim,bana önerilen tarifeye baktım başka tarifeleri de görmek istedim göstermeyince müşteri hizmetlerini aradım.Ne kadar uğraşsam da ulaşamadım.Uygulamaya geri dönüp onay verdim,tarih geçerse hattım yine boşta kalsın istemedim.

Tarifeyi uygulamaya koyduklarını ama 15 gün önce onay verdiğim için26TL cezası olduğunu yazan bir mesaj aldım.Böyle saçma şey olur mu?Tarife bitiminde devreye girmesi gerekirdi.Cezası vardı uyarabilirdi yada bu kadar erken niye mesaj gönderiyorlar.

Türkcelle sinir oldum geldim,şimdi vodafona da sinir oldum...Haklı değilmiyim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar