ADRESLERİM

ADRESLERİM

17 Ekim 2007 Çarşamba

İYİKİ DOĞDUN CANIM OĞLUUUMMM


Bugün oğlumun doğum günü,tam iki yaşını bitirdi.Benim için özel bir çocuk oldu her zaman....prensesimin yeri ayrı oğlumun yeri ayrı oldu....sanırım kırk çocuğu olsa annenin kırkının da yeri ayrı olurmuş.Biz annelerin gönlü o kadar geniş ki,her çocuğuna,eşine,anne babasına bir de güllere her zaman yer bulunuyormuş sanırım...
Bu sene buruk bir doğum günü oldu benim için....ölen gençlerimizi,vatan uğruna canlarını veren mehmetçiklerimizi düşündükçe gözyaşlarımı tutamıyorum.Yaradan acılı ailelere sabır,şehitlerimize mekanlarını cennet yapsın diliyorum.
OĞLUM;
İKİ SENE ÖNCE BUGÜNDÜ;DAHA DÜN GİBİ HATIRLIYORUM.9 AY BEKLEMEMİŞ BİR AN ÖNCE DÜNYAYA GELMEK İÇİN ACELE ETMİŞTİN.NE İÇİN?....DEĞERMİYDİ?BAK VATANIMIZ PARÇALANIYOR,ÇIKAN SESLERİ DUYUYORMUSUN?OKUL KİTAPLARINDAN ATATÜRKÜN RESMİNİ KALDIRARAK YÜREKLERDEN DE SİLİNECEĞİNİ SANANLAR DUYSUNLAR YÜREKTEN SİLİNMEYECEĞİNİ....EY ŞANLI ŞEHİTLERİMİZ,ÖNÜNÜZ DE SAYGIYLA EĞİLİYORUM,BEN DE BU VATAN İÇİN BİR CENGAVER YETİŞTİRİYORUM,GELECEK NESİLLERİMİZ İÇİN OĞLUMUN DA BENİM DE CANIM FEDA OLSUN...
BU VATAN ÜSTÜNDE KÜRDÜ,ÇERKEZİ,LAZI,YÖRÜĞÜ,GÜRCÜSÜ HEP BERABER BARIŞ İÇİN DE YAŞAMADIK MI?PAYLAŞILAMAYAN ŞEY NE ANLAMIYORUM,KEFENİN CEBİ Mİ VAR?ÇOCUKLARA BARIŞ İÇİN DE YAŞAMAYI ÖĞRETMEK YAŞAMAK VE YAŞATMAK O KADAR MI ZOR...
ŞEHİT ANNELERİMİZİN ELLERİNDEN ÖPERKEN YARADANDAN SABIR DİLİYORUM.ŞEHİTLERİMİZİN MEKANLARI CENNET OLSUN...
İYİ Kİ DOĞDUN OĞLUM,SENİ ÇOOOK SEVİYORUM.

2 yorum:

  1. CANISI OĞLUNUN DOĞUM GÜNÜNÜ KUTLUYORUM,YANAKLARINDAN ÖPÜYORUM...ALLAH ÇOK DOĞUMGÜNLERİ KUTLAMAYI NASİP ETSİN...SEVGİLER.YAŞINIZ HAYIRLI VE UZUUUN OLSUN...

    YanıtlaSil
  2. canımmm daha nice sağlıklı yıllar dilerim hayat her zaman güzel şeyler yaşatsın başarı sağlık ve uzun bir hayat diliyorum iyiki doğdun iyiki varsın sevgiyle öpüyorum seni şirin delikanlı yux teyzoş

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar