ADRESLERİM

ADRESLERİM

21 Eylül 2008 Pazar

BÖRÜLCE SALATASI tarif no:10

2.İFTAR ETKİNLİĞİ'NİN 4 .HAFTASI

TARİF NO:10

TARİF GÖNDEREN:http://glnrylmz.blogcu.com/



BENİ YALNIZ BIRAKMADIĞIN İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM CANIM ARKADAŞIM..



BÖRÜLCE SALATASI: BENİM ŞEKER ARKADAŞIM WWW.HOBİEVİ GARDENYA70.BLOGSPOT UN EV SAHİPLİĞİ YAPTIĞI İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ İÇİN FARKLI ZAMANLARDA KONUKLARIM İÇİN HAZILAMAYA ÇALIŞTIĞIM YEMEKLERİMLE KATILDIM UMARIM BEĞENİR KENDİSİ.CANIM İYİKİ ARKADAŞIMSIN SANA BAŞARILARR DİLİYORUM.Kalparkadaşım makinamın arızalı dönemini tamire vereceğim.

1 kase haşlanmış börülce

1 kase biberli zeytin

yarım demet yeşil soğan

1 tutam maydanoz

yarım limon

zeytinyağı

tuz, karabiber

HAZIRLANIŞI:

Börülceyi haşlayın ve suyunu süzün.

Börülceyi karıştırma kabına alın.

Üzerine ince kesilmiş maydonuzu ve taze soğanı

ekleyin.

Biberli zeytini keserek ekleyin.

Üzerine limon suyu ,zeytinyağı ,tuz ekleyip servis edin. afiyetlerle yiyinizzz




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar