ADRESLERİM

ADRESLERİM

23 Eylül 2008 Salı

FINDIKLI BAKLAVA tarif no:28

2.İFTAR ETKİNLİĞİ'NİN 4 .HAFTASI

TARİF NO:28
TARİF GÖNDEREN:http://mutfaknotlari.blogspot.com/

BENİ YALNIZ BIRAKMADIĞIN İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM CANIM ARKADAŞIM..

FINDIKLI BAKLAVA



bu baklavayı şu hazır satılan yufkalarla yaptım
görüntüsünü çookkk beğendim ama tadı tam hazırlar gibi değildi
yinede çok güzeldi ama o aradığım tam lezzet değildi
tadanlarda beğendiler
tarifi , aldığım paketin üzerindeki gibi uyguladım.orada açıklama yapmış zaten
ama kısacık anlatayım
yufkaları yağladığım tepsiye üçer üçer sıralıyoruz üçerli gurupların herbirinden sonra erimiş yağla yağlıyoruz yufkaları
yağ tereyağı olursa süper olur
yufkaların yarısı bitince bolca fındık yerleştirdim.sonra diğer yufkalaraki işlem aynen devam etti
en son kesip kalan yağı heryerine döktüm
fırında kızardıktan sonra soğuyan baklavaya ılık şerbet döktüm güzelce şerbeti çekip dinlendikten sonra servis ettim
tatlı ikinci gün daha çok hoşuma gitti sanırım iyice demlendii.)
deneyen herkeslere afiyet olsun
not:
birdahakine oklavada tek tek büzerek kıvrım yapmayı düşünüyorum
tarifimiz iftar bereketine gitsin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar