ADRESLERİM

ADRESLERİM

23 Eylül 2008 Salı

SÜTLAÇ tarif no:43

2.İFTAR ETKİNLİĞİ'NİN 4 .HAFTASI

TARİF NO:43
TARİF GÖNDEREN:http://makhina.blogcu.com/

BENİ YALNIZ BIRAKMADIĞIN İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM CANIM ARKADAŞIM..


Eylül 22, 2008- - İftar bereketi etkinliği_ sütlac

sevgili arkadaşım http://hobievigardenya70.blogspot.com bu hafta ki iftar etkinliğinin ev sahibi daveti üzerine bende sütlac ile katılıyorum,kendisine kolaylıklar diliyorum.
malzemeler:

1 litre süt,1 su bardağı pirinç,1 yemek kaşığı mısır nişastası,vanilya ve 1 su bardağından bir parmak az şeker ..
yapımı :çoğumuz princi suda haşlayıp ilave eder süte... ben daha besleyici olsun diye sütü princi beraber koyup pişiriyorum,prinçler pişince nişastayı bir miktar suda ezip ilave ediyorum,şekeri ve vanilyayı da ilave edip bir taşım daha kaynatıyorum..kaselere boşaltıp üzerlerini evde ne varsa süslüyorum.biz genelde fırında seviyoruz bunu çocuklar için sade yaptım fırında ki hali burada :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar