ADRESLERİM

ADRESLERİM

22 Eylül 2008 Pazartesi

ZEYTİNLİ POĞAÇA tarif no:15

2.İFTAR ETKİNLİĞİ'NİN 4 .HAFTASI

TARİF NO:15
TARİF GÖNDEREN:http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/

BENİ YALNIZ BIRAKMADIĞIN İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM CANIM ARKADAŞIM..

Zeytinli poğaça


Evet arkadaşlar bu zeytinli poğaça tarifimide sevgili arkadaşım
http://hobievigardenya70.blogspot.com

un ev sahibeliğini yaptığı iftar bereketi etkinliği-2/4.hafta ya gönderiyorum.Arkadaşıma kolay gelsin diyorum ve sevgilerimi gönderiyorum
MALZEME
5 bardak un,
1 paket kabartma tozu,
1 yumurta,
1 bardak yoğurt,
yarım paket eritilmiş margarin,
yarım bardak sıvıyağ,tuz,
üzerine serpmek için susam ve çörekotu.
İÇ MALZEMESİ
çekirdekleri çıkarılmış siyah zeytin
YAPILIŞI
yumurtanın sarısı hariç,bütün malzemeler karıştırılıp güzelce yoğurulur
elimizle yassıltıp içine önceden çekirdeklerini çıkardığımız
zeytinler koyup kapatılır,kenarları bastırılıp, yağlanmış tepsiye dizilir
hepsi hazır olunca üstlerine yumurta sarısı sürüp,susam ve çörekotuda serpip,önceden ısıtılmış 175-180 derece fırında,25-30 dakika pişirilir.
AFİYET OLSUN!

1 yorum:

  1. `Merhaba arkadasim, tarifimi yayinladim. Ugrarsaniz sevinirim. Kolay gelsin, sevgiler.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar