ADRESLERİM

ADRESLERİM

10 Ekim 2009 Cumartesi

Neredesin İstanbul


Kese kağıdına sarılı akide şekerlerim vardı

Leblebi tozları ellerimden düşmezdi

Ablamdan bana kalan elbisem

İpten yapılı bebeğim nerede…


Bakır kolyelerimi sandığıma özenle yerleştirip

Hatıra defterlerimdeki anılarda gezip

Kurduğum hayallerim nerede…


Dost meclisi için canımı verip

Bir kuru ekmeği huzurla paylaşıp

Közlenmiş kestanelerim nerede…


Hüzünleri kapıma bırakıp

Olumsuz herşeyi kapıma yığıp

Her gülümseyişimi elimden alıp

Kaderin bana kurduğu tuzaklar nerede…


Neredesin İstanbul

Hayallerimi elime aldım,umutsuz her şeyi sıkıca tuttum

Olumsuzluklara artık alıştım

Ama dost hasretliğine alışamadım İstanbul…

Ayşegül Eyisoy 9 Ekim 2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar