ADRESLERİM

ADRESLERİM

28 Ekim 2009 Çarşamba

Gelin Başı Modelleri


Kadınlar çiçek gibidir.İlgi isterler,sevilmek isterler,anlaşılmak isterler.En değerli mücevherler gibi davranılmak isterler….

Gül suya aşık olmuş,dayanamamış aşık olduğunu söylemiş,zamanla su da güle karşı sevgi hissettiğini anlamış.

Gül suya,”seni seviyorum” demiş. Su “ben de” diye cevap vermiş.Ertesi gün gül yine “seni seviyorum” demiş,su “ben de ” demiş.Sonra ki gün gül “ama ben seni gerçekten seviyorum”demiş.Su “ben de” diye cevap vermiş.Gül hastalanmış,yataklara düşmüş,sararıp solmaya başlamış,su dayanamamış doktor çağırmış.

Doktor gülü muayene etmiş.Su endişeyle sormuş”neyi var doktor”

Doktor demiş ki;”çok hasta,yapılacak bir şey yok,gül çok susuz kalmış”

….

Kuru kuruya “seni seviyorum” demek yetmez,göstermek gerekir.Eğer kadın sevgiyi hissederse rengarenk çiçekler açarlar,mis kokular yayarlar,ışıkları göz kamaştırır.Eğer sevgiyi hissetmezse günden güne sararıp solar,ışığını,renklerini kaybederler.

Sevgisiz geçmesin hayatınız,sevgiler bırakıyorum sayfama,dost meclisinden aldığınız gülüş ve sevgi içinizi ısıtsın,gününüzü güzel geçirsin diye,kalın sağlıcakla…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar