ADRESLERİM

ADRESLERİM

22 Ekim 2009 Perşembe

Mimlenmişimmmm

Canım arkadaşım Gelibolu17 beni MİM lemiş….Teşekkür ediyorum arkadaşıma ve hemen soruları cevaplamaya başlıyorum…

soru-1-
en sevdiğiniz 3 çiçek ismi?

cevap-1-
Gardenya;özel bir çiçektir,senede 1 gün açar tüm kokusunu verirmiş,her yer de bulunmaz…

Gül ;kokusu alır götürür insanı,yaşama sevinci ve huzur verir…

Papatya;sadeliği ve masumiyeti hatırlatır

soru-2-
gerçekleşmesini istediğiniz 3 hayaliniz?

cevap-2-
Çocuklarımın okuyup iyi bir yerlerde çalışıyor olduğunu görmek

Kendi işimin başına geçmek

Ağaçlar dikebileceğim bir bahçe sahibi olabilmek…

soru-3-
en sevdiğiniz ve en sevmediğiniz 3 huyunuz?

cevap-3-
sevdiğim 3 huyum,
yardım etmeyi severim,çabuk öğrenirim,üşenmem

sevmediğim 3 huyum,
çabuk alınırım(ama 5 dk gecmez unuturum),herkese çabuk inanırım,Çabuk sinirlenirim…

soru-4-
gıcık olduğunuz 3 hareket?

cevap-4-
beklemek,verilen sözde durulmaması,yalan

soru-5-
Bu benim bu güne kadar olan en kara günümdü,dünya başıma yıkıldı ve bir daha ayağa kalkamam diye düşündügünüz olay?
cevap-5-
O kadar çok ki….her olayda dimdik durup ayağa kalkmasını öğrendim,yıkılmayacağım dediğiniz müddetçe hiç bir şeyin yıkamayacağını öğrendim…

Ben de sevdiğim arkadaşlarımı mimliyorum,umarım en kısa zamanda cevap verirler,akdenizden kucak dolusu sevgiler,saygılar tüm arkadaşlarıma..

Örgüçantam

Belgüzaranne

Eviminincisi

Evcilik

Cahide’nin elleri

Kolay gelsin canım arkadaşlarıma…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar