ADRESLERİM

ADRESLERİM

10 Kasım 2009 Salı

Kelebek Perde



Kasım ayı eskileri değerlendirme etkinliği için arkadaşıma kolaylıklar diliyorum,katılımcıların ellerine sağlık...Evimde tam arada kalan küçük bir cam var,perde taktığım zaman bayağı karanlık oluyor içerisi,taktığım hiç bir şey içime sinmedi,evimde bulunan bu örtüyü var yok arası yaptık,köşelerine dantelden yarım çiçek yaptım,ortasını bağlayarak kelebek modeli verdim.İlerleyen zamanlarda dantelden örmeyi düşünüyorum ama şimdilik memnunuz...

1 yorum:

  1. htp://belguzaranne.blogspot.com11 Kasım 2009 00:27

    gunaydın yağan yağmurla sevgıler sonucu bır hafta sonra alacağız haberdar ederım öpüyorum

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar