ADRESLERİM

ADRESLERİM

18 Aralık 2009 Cuma

Aralık Ayı Eskileri Yenileme Etkinliği 2009/12



Evet arkadaşlar,daha önce yayınlamış olduğum reglan kollu kazağı artık oğluma küçük gelmeye başladı,ben de kollarını çıkarıp bere yaptım,uç kısmına kahverengi alıp lastik gideceğim,gövdesi ile de yukarıda gördüğünüz bere ortaya çıktı.Kollarını çıkardım,ip ile büzdüm.ön kısmında ki saç örgüleri için kahverengiden minik ponponlar yaptım,büzerek ekledim.Büzülen yerlere söktüğüm iplerle bir kaç kat yapıp zincir çektim,uçlarını boş bıraktım.Başa gelen kısma kahverengi ip geçirdim,dalgalı bir kenar elde ettik,ip nako nun muhteşem iplerindendi ve çok sıcak tutuyor,büyükler de kullanabilir.
http://cafemis.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar