ADRESLERİM

ADRESLERİM

18 Aralık 2009 Cuma

Aralık Ayı Eskileri Yenileme Etkinliği 2009/14





7 ilmek ile başlanan berelerden örmeye çalışıyorum ve bir türlü 7 dilim olamıyor nedense,delikler belirsizdi sonunda onu genişletmeyi başardım ama bere de hala sorun yaşıyorum,pes etmedim.Bere denemelerimden biriydi,sökmeye kıyamadım,ben de kızımın bebeğine eteğe çevirdim,bluz de yapmak lazım oldu,en kısa zaman da inşallah onu da yapacağım.Kızım da hemen kanatlar yapıp,sırtına eklemiş,kanatlar dik dursun diye her iki kanada da kürdan eklemiş.İp arıyordu,ranzasına bağlayıp uçan barbi yapacaktı,bilmiyorum ne aşamada şu an,anne kız sürekli çalışıyoruz:))

Bu ara da yapılışına bir yerlerde rastlarsanız,link bırakırsanız sevinirim arkadaşlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar