ADRESLERİM

ADRESLERİM

18 Aralık 2009 Cuma

Aralık Ayı Eskileri Yenileme Etkinliği 2009/17









Gülay halamızın çocuğu için diktiği kaban daha sonra diğer kuzene geçti,bu sene bize bir kaç sene sonra hala ayakta olursa oğluma giymek kısmet olacak,ellerine sağlık Gülayım...
Ben düğmelerin olduğu yere minik kelebekler yerleştirdim,daha sonra da aynı renklerden küçük portatif cepler yaptım cebinin ve çapraz kolunun üstüne,içine tlf numarası ad ve soyad yazılı kağıt ekledim.Kızım telefon numarasını biliyor ama ne olur olmaz zarar gelmez fazladan yazmaktan...
Kelebekleri yapmak için,4 yapraklı çiçek yaptım,ortasından ip ile bağladım. Dikerken kanat üstlerinden de tutturdum,hem benek oluştu hem daha iyi durdu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar