ADRESLERİM

ADRESLERİM

19 Aralık 2009 Cumartesi

Eskileri Değerlendirme Etkinliği



Seragun önderliğinde düzenlenen Eskileri Yenileme Etkinliği Aralık/2009 evsahipliğini Cafemis olarak ben yapıyorum arkadaşlar.Çalışmalarınızı sayfalarınızda yayınlayınca bana yorum yada cbox yoluyla haber verirseniz gelir alırım.Etkinliğimize herkes davetlidir.Blogu olmayan misafirlerimde çalışmalarını sergilemek isterlerse bana cafemis@gmail.com'dan ulaşabilirler.
Bana ulaşan arkadaşlarımın çalışmalarını 15 Aralıktan itibaren yayınlamaya başlıyacağım.

13 yorum:

  1. Kolay gelsin canım.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ediyorum canım arkadaşım,beklerim

    YanıtlaSil
  3. Hi Friend, Thanks for your visit in my blog.
    I loved your blog, is so beautiful!!!!
    Silvana

    YanıtlaSil
  4. Öncelikle kolay gelsin diyorum sizlere
    Bende herhangibir etkinlik bekliyordum
    Eylülbahçesi haber verdi

    Blogumda Jacobs Kahve kutularım başlığıyla yayınladığım geri dönüşümle katılmak istiyorum kabul ederseniz
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. tatlım sana yollayacağım çalışmamı yaktım :)))) detaylar sayfamda ...yetişebilirsem yeni bişey yapıcam artık...kolay gelsin sana

    YanıtlaSil
  6. Sayfamda yayınladım alabilirsiniz. Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  7. merhaba çalışmanda şimdiden kolaylıklar dilerim. Ben bir çalışma ekledim bloğuma. Beklerim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. merhabalar canım.etkinlik çalışmam hazır.sayfamdan alabilirsin.sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Canım
    http://mavis62.blogcu.com/eskileri-yenileme-etkinligi-aralik-2009/6571750
    bu linkten al istersen.bloger da 2 ayrı yazı olarak eklemek zorunda kaldım.karakter sayısı fazla oldu diye kabul etmedi tek yazıyı.sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. canımmm ben bu sayfana geldimmi gelmedimmi vallahi bilmiyom,hem buradanda haber vereyim dedim hemde sayfanı takibe alayım :)
    yeniledim eskiler sayfamda seni bekler canım,hadi sana iyi geceler,birde ev sahipliğin için ayrıca teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  11. sayfamda yayınladıklarım var fotoğraf makinesinde arıza oluştu çekimler iyi olmadı kusura bakmayın sayfamdan alabilirsiniz kolay gelsin ..eskileri değerlendirmede..rahmetli annemin bir sözünü asla unutmam eskisiolmayanın yenisi olmaz diye ben devamlı eskilerimi değerlendiren bir insanım çünkü onlarda yaşanmışlık hatıralar var sevgilerimle

    YanıtlaSil
  12. canımmm merhaba etkinlik yazımı gelip sayfamdan alabilirsin..yayında canım..kolay gelsinn.sevgiler

    YanıtlaSil
  13. arkadaşım,evsahipliğin için öncelikle teşekkürler,çalışmamı alırsan sevinirim,kolay gelsin

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar