ADRESLERİM

ADRESLERİM

26 Eylül 2010 Pazar

Deniz Kabukları


Deniz kabuklarına hapsettim umudumu

Hayallerimi raftan bir kez daha indirdim

Tozlarını aldım ağladım…

Bana yabancı gelen çarşafıma,yastığıma bir kez daha baktım

Boşa geçmiş bir ömür,yazık olan hayaller geldi aklıma

Bir kez daha sessizce akıttım gözyaşlarımı içime

Martıların sesleri bu akdeniz sabahında

Uyan ve kabullen hayatını artık dercesine susmuyor

Kuş sesleri çığlık çığlığa eşlik ediyor

Deniz kabuklarına hapsettim aşkımı,tüm masumiyetiyle

Sessizce kalktım yerimden,çıkardım üstümde ne varsa

Giydim umudu,gün beni çağırıyor

Sevdam,hüzünlü sevdam yine başka bahara kaldı

26 Eylül 2010

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar