ADRESLERİM

ADRESLERİM

10 Eylül 2010 Cuma

Sulu Köfte


Malzemeler:

200 gr.yağsız kıyma
1 orta boy soğan
Yarım çay bardağı pirinç

1 patates
1 yumurta
½ çay bardağı un
Karabiber ve Tuz

Yapılışı:
Kıymanın içine rendelenmiş soğan, tuz, karabiber ve yıkanmış pirinci koyarak iyice yoğurun. Fındık büyüklüğünde köfteler yapıp una bulayın.Bir tencereye7 bardak su koyarak kaynatın.Havuç ve patatesleri küp şeklinde doğrayın. Kaynayan suyun içine önce havuçları,daha sonra patatesleri atın, biraz yumuşayınca köfteleri teker teker ekleyin.Köftelerin pirinci piştiğinde ateşten indirin.
NOT:Ben patates ve havuç yerine bazen haşlanmış nohut ilave ediyorum.

Afiyet olsun…


Tarifi netten aldım,denedim,tavsiye ederim.

1 yorum:

  1. bayılırım buna ama ben renkli değil terbiyeli yapıyorum. mmmm nefis. epeydir yapmamıştım yarın mutlaka yapayım ellerine sağlık canım benim

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar