ADRESLERİM

ADRESLERİM

9 Kasım 2010 Salı

İzmit Derinceden Mantılar





İzmit Derince'den Melek Eyisoy ve Aynur Atak'tan mantı tarifi resimleriyle elime ulaştı.Ellerine sağlık canlarım benim,afiyet bal şeker olsun.Yaza beraber de yaparız...

Malzemeler
  • un
  • su
  • tuz
Kıymalı İç:
kıyma,soğan,maydanoz,tuz karıştırılır.

Patatesli İç:
Haşlanmış patatesler haşlanır,tuzla karıştırılır.

Peynirli İç:
Peynir(çökelek),maydanoz ve tuz karıştırılır

Yapılışı
Sert bir hamur yoğurulur.İnce açılır,kare kesilir,iç konur,üçgen kapatılır.Kaynamış suya tuzla birlikte atılır.Pişince can suyu verilip bir kenara alınır.Servis yapılır.

1 yorum:

  1. ooooo mantılart çeşit çeşit . tabak tabak kilolar varmış burda bugün:))))
    çok nefis görünüyorlar yaaa.
    rahmetli annem de her mantı yaptığın da bohça gibi olandan illaki bir tepside böyle üçgen yapardı.yapanların ellerine sağlık.
    benim evin erkekleri yeşil mercimekli sini seviyorlar (eşim Eskişehirli) babannemiz öyle yapardı.

    ben çok uğraşamıyorum tek başıma kolay bir yol buldum yufkayla yapıyorum:)))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar