ADRESLERİM

ADRESLERİM

9 Aralık 2010 Perşembe

Gözümün Nuru Ranam



Canım Ranam,daha dün gibiydi dünyaya ilk gözlerini açışın,minicik kırmızı dudaklarınla,kocaman siyah gözlerinle bana ilk bakışın.....yıllar ne çabuk geçti...

Bir yandan büyüsen çabucak diye düşünüyorum,senle bir çok şey yapmak istiyorum bir yandan da büyümeni hiç istemiyorum,keşke hep çocuk kalsan,bir gün seni de alıp gidecekler benden...ve ben bunun olmasını hiç istemiyorum...ama farkındayım istemesem de olacak bir gün ,olmalı,bu dünyaya bir gün ben de sıram gelince gözlerimi açmamak üzere kapatacağım,o gün gelmeden layık olduğun bir hayatı yaşadığını görmek,yalnız olmadığını,başının hep dik olduğunu bilmek eminim rahatlatırdı beni...

Ranam,seni seviyorum,hep mutlu ol istiyorum,gözyaşların hep mutluluktan olsun,yaradan seni,kardeşini ve tüm dünya çocuklarını korusun,bahtlarınızı güzel yazsın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar