ADRESLERİM

ADRESLERİM

26 Aralık 2010 Pazar

Örgü Yelek ve Bere takım










4 sene önce canım yüxelcem oğlum için hırka olarak örüp hediye etmişti,çocuklarım iri kalıplı çocuklar olmadığı için bir türlü dolduramamışlardı.Bu sene kızım 1.sınıf ,havalar soğumaya başlayınca kışlıkları çıkardım.Kışlıklarımız 4 parmak küçülmüşler:( bana da yenileme işi düştü hepsini mecburen…

Hırkanın kollarını çıkardım,kolları çok uzun geliyordu,küçültmek istedim önce küçültüp tekrar diktim ama yakışmadı ben de kolları iptal ettim,yelek olarak daha kullanışlı oldu.Önlükler mavi,önlüğünün üstüne giydiriyorum,soğuk günlerde,soğuk işlemiyor.Kolunun birinden tığ ile bere yaptım,diğer kolu ile eldiven ve patik yapacağım.

Tekrar teşekkür ederim canım arkadaşım,ellerine sağlık,her şey her zaman gönlünce olsun.

1 yorum:

  1. rengide bayıldım süper.arada düzeltme istiyorlar:)
    kızını eteğini de ancak görebildim modeli çok güzelmiş.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar