ADRESLERİM

ADRESLERİM

23 Şubat 2011 Çarşamba

39.Tarif Krem Şantili Poğaça



Sevgili papatya68,eski arkadaşım,ne kadar yol katetmişdin,çok güzel tariflerin çalışmaların var,paylaşımın için,bu etkinlikte yine beni yalnız bırakmadığın için teşekkür ederim,gardenya70 olarak tanıdım,hobievigardenya70 olarak devam ettim şimdilerdeyse cafemis olarak noktalıyorum.Bir gün geldiğinde baktımki 35 sitem olmuş,yayınlara cevaplara yetişemiyorum,topladım hepsini cafemiste,ellerine sağlık,krem şantili poğaça hiç duymadım,yemedim de,mutlaka deneyeceğim,malzemem var.

Papatya68 deki başka tarifler ve güzellikler için Tıklayınız

Malzemeler

1 paket toz krem şanti
1 paket (250 gr.) becel zeytinyağlı ( 250 gr.margarinle de çok güzel oluyor)
1 yemek kaşığı kuru maya
2 adet yumurta (Birinin sarısını üzerine sürmek için ayırın)
1 su bardağı süt
Tuz
Kabartma tozu
5 – 6 su bardağı un
Bir tutam sevgi (bunu unutmayın):)

Yapılışı
Margarini, krem şantiyi , yumurtayı ilave edin yoğurun.
Sütü ve kuru mayayı ilave edin yoğurun.
Elenmiş un ve kabartma tozunu ilave edin yoğurun.
Hamurun üzerini kapatarak dinlendirin.
Hamuru tekrar yoğurun.
Bezeler alarak, yuvarlayın ve bir ucu diğerinin üzerine kapatın. ( D şeklinde olsun.)
Üzerine yumurta sarısı sürün.
Biraz daha bekletin.
Önceden ısıtılmış fırında pişirin.

Afiyet olsun.

1 yorum:

  1. Canıııım:)
    Güzel sözlerin için çok teşekkür ederim arkadaşım yeni bir tarifle tekrar dönücem sana inşaallah
    sevgiyle kal
    kolaylıklar dilerim

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar