ADRESLERİM

ADRESLERİM

8 Şubat 2011 Salı

Ev Yapımı Limon Suyu



Akdenizde küçük bir kasabada oturuyorum,limon ağaçları,portakal ağaçları çok buralarda ama limon yine de yetişmiyor.Kışın çorbalara,salatalara derken bir de grip bastırmasın diye sürekli, yaz kış soğuk sıcak limon tüketiliyor evimde…geçenlerde canım örgüçantama gittim,ev yapımı limon suyu yapmış,annekaz dan almış yapılışını,ben de limonlarımı topladım bir kısmını şekerli bir kısmını tuzlu kurdum.Yine limon bulunduruyorum evde ama acil olursa suyu da hazır diye panik yapmaz oldum.Bu limo suyunu yapmak için,limonları yıkadım,dilimledim.Tuzlu olanı kaya tuzuyla şekerli olanı şekerle karıştırıp ağzı kapalı kavanozlara ,turşu bidonlarına yerleştirip ağzını sıkıca kapattım.1 hafta da suyunu tamamen verecekmiş,daha haftası dolmadı ,doğrusu ben de merak ediyorum.Hazır gıdalarda koruyucu maddeler,gıda boyaları,tatlandırıcılar olduğundan tüketmemeye çalışıyorum.Yine de evim de acil lazım olur diye limon suyu bulunduruyordum,limonları kurup hazır limon suyumu doğru çöpe attım.

Arkadaşlarımın yaptıklarını görmek istiyorsanız buradan ve buradan ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar