ADRESLERİM

ADRESLERİM

7 Mart 2011 Pazartesi

62.Tarif Çikolatalı Mus (Mousse)



Uzun bir aradan sonra nihayet girebilir oldum blogspotlara,kalan tarifleri yayınlamaya başladım,blogspotların durumundan dolayı çok üzgünüm,etkinliğime denk gelmesinden dolayı üzgün de olsam buralarda oldum,ayarlarımı değiştirdim,bu şekilde kalan tariflerimi de alır oldum.Bu arada kendime http://gardenya70.wordpress.com adlı bir yedek adres aldım,http://cafemis.blogspot.com adresimin yedeğini çıkardım,ne olur ne olmaz diye,sıkıldım artık bu haksız yasaklardan,kaçıncı yüzyıldayız hala bu tür olaylar yaşanıyor ne acı,bu muhteşem lezzeti Humeyra'nın yeri adlı arkdaşım yapmış,ellerine sağlık,yanımda olup tarifini bizlerle paylaştığı için teşekkür ederim,tüm güzellikler seninle ve sevdiklerinle olsun.

Humeyra'nın yeri adresindeki diğer tüm güzellikler için Tıklayınız.

Malzemeler:
180 gr bitter çikolata
Çeyrek su bardağı süt
4 Yemek kaşığı tereyağ
1 Yumurta sarısı
250 ml krema (Sek Krema)

İlk önce çikolata, süt ve tereyağını benmari usülü eritiyoruz. Çikolatalar eriyince yumurta sarısını ekleyip çırpın ve ocağı kapatın. Çikolatalı karışım ılınadursun, siz de bir kapta kremayı çırpın, katılaşana kadar, Sek krema kullanırsanız sorun yaşayacağınızı sanmıyorum, çünkü cıvık bir krema değil, kolayca katılaşıyor. Ilınan çikotalalı karışıma kremayı da ekleyip çırpın ve kaselerinize bölüştürüp buzdolabına koyun, 2 saat sonra yiyebilirsiniz. Afiyet olsun

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar