ADRESLERİM

ADRESLERİM

15 Mart 2011 Salı

Ekmek Üstü Pide


Kıyma,yumurta,tuz,1 diş sarımsak,kekik ,az sıvıyağ karıştırdım,ekmek makinesinde yaptığım ekmekleri dilimledim,üzerine salça sürdüm,ketçapta sürebilirsiniz.Hazırlamış olduğum karışımı yaydım,kaşar rendesi serptim,yağlı ve az sütlü tepsiye yerleştirdim,fırına verdim.Bir süre sonra sütü çekip alt kısımları toparlanınca altını kapatıyorsunuz,üst malzeme pişince çıkarıyorsunuz.Böylelikle kıtır kıtır değil de yumuşak ama lezzetli ekmek üstü pidelere kavuşmuş oluyorsunuz.İsterseniz,biber ve domates dilimleri ya da pul biber de ilave edebilirsiniz.
Bu basit ama lezzetli tarif paşasofram için,kendisine kolaylıklar diliyorum,sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar