ADRESLERİM

ADRESLERİM

30 Temmuz 2011 Cumartesi

Konya Hayvanat Bahçesinden Görüntüler


Uzun yıllardan sonra Konya’ya gittim,sevdiğim insanları ziyaret ettim.Selçuk Üniversitesi ve Kocaeli Üniversitelerinde iki ayrı bölümde okudum,bitirdim.Konya da bana her konuda yardımcı olan arkadaşım ve ailesini ziyaret ettik.Özlemişim arkadaşımı,annesini,ablasını,eniştesini,ablasının çocuklarını,Konya havasını,etli ekmeğini,Alaattin tepesini,zafer meydanını,sille yolunu,mevlanayı,şebi aruz gecelerini andık,okul yıllarını konuştuk.

Kampüsün ilk yıllarında öğrenciydik,şimdilerde ağaçlandırılmış,ATM makineleri,cafeler,konserler,yurt derken muhteşem bir öğrenci kenti olmuş.Eğer çocuğunuz Selçuk Üniversitesini kazanırsa şehir içine girmeden kampüste hayatını sürdürebilir,her yönüyle öğrenciye cevap verir bir alan oluşturmuşlar.Kızım kazanırsa kesinlikle kampüs yurduna vereceğim,rezilliği ve öğrenciliği sonuna dek yaşasın istiyorum,ilerdeki hayatı için şart…

Arkadaşımın eniştesi Akciğer kanseri,kuşburnunda bulunan ökse otuna ihtiyaçları var,bildiğiniz bir yerde bulabilirseniz bana ulaşabilirseniz sevinirim.Yorumlara not bırakırsanız adres ya da telefon numarası bırakırsanız size ulaşmamız daha kolay olur.

Arkadaşımın da kızı var,kızıma yakın,kızların anlaşmaları mutlu etti beni,hayat ne garip,onlar kocaman oldular,bizim de ömrümüzden gidiyor ama onların büyüdüklerini görme sarhoşluğu bastırıyor.

Arkadaşım Konya Hayvanat Bahçesine de götürdü bizi,çocuklarım çok istiyorlardı.Resimleri sizlerle paylaşmak istedim.Ankara’ya 2 saat,Anamur’a 6 saat,İzmit’e 6 saat,Mersin’e 5 saat uzaklıkta olan Konya şehrini şiddetle tavsiye ediyorum.Alt yapısı mükemmel,gelişmiş bir kent,yaşamaya değer…

Diğer resimler için BURADAN lütfen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar