ADRESLERİM

ADRESLERİM

30 Eylül 2011 Cuma

Ramazan Lezzetleri Etkinliği-1 Bitti


Sevgili Gelibolu 17 ile yapmış olduğumuz etkinlik şükür bitti,yardımları için Gülcanıma ben de teşekkürlerimi gönderiyorum:))Aralarda kalanlar olmasın diye bugün son bir kontrolümü yaptım,link vermeyenlere bayramdan önce not bıraktım,sanırım tatilin de araya girmesiyle biraz aksadı link olayı sanırım.

Katılan herkese etkinliğimde yalnız bırakmadığı için teşekkür ediyorum.Evimi taşıyacağım,yeni evime geçtikten sonra yeni etkinliklerde buluşana dek,her şey her zaman gönlünüzce olsun,geçmiş bayramınız kutlu olsun,yaradan tekrarına kavuşturur inşallah,sevgilerimle

Ramazan Lezzetleri-1

Not:Taşınma işlemi bitti şükür,gecikme için üzgünüm,biriken yayınlarımı gündüz saatlerinde sizler için yayınlayacağım,gününüz güzel geçsin,beklerim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar