ADRESLERİM

ADRESLERİM

12 Temmuz 2022 Salı

Yemeksepeti

 Merhaba,şimdilerin modası getir ,götür,trendyol,yemek sepeti furyasına ben de giriş yapmış bulunmaktayım.

Başta ters gelse de,alışınca büyük kolaylık ve hesaplı alışveriş olabildiğini görüyorsunuz.

Eksik listemdekileri takibe alıyorum,günlük giriyorum.1tl ürünlerini,indirim kuponlarını takip edip alış verişimi yapıyorum.Markete gidip alsam aşağı yukarı 40tl fazla vereceğim,ne gerek var.Gruplandırıp aldığınızda bütçeye faydası oluyor.Ayda bir %50indirim de oluyor markette,takip etmek gerekiyor boş kaldıkça...

Yemekleri istediğiniz restauranttan söyleyebiliyorsunuz,indirimli alabiliyorsunuz,bazen her siparişinizde katlanan indirimle beraber ,aldığınız yerin de indirimi oluyor.

Herşey de olduğu gibi bunlarda da kontrol gerekiyor.Trendyol markette 5-10 tl fazla çekiyor,gelen ürünün faturasını,gramajını kontrol etmelisiniz,meyve sebzelerin gramajlarından dolayı oluyor.Fatura,gelen ürün siparişimizle aynı ise bankanızı takibe alıyorsunuz,fazla çekilen yatmış mı diye,yattıktan sonra yorum yazmalısınız.

Yemeksepetinden bayram öncesi yemek siparişi verdim,parayı çekti,siparişi almadı.mail attım,müşteri hizmetlerini aradım,hala bir sonuç alamadım.Yatırılan hesap belli,yatan hesap belli,siparişin alınmadığı belli,sorun çıktığı anda müşteri hizmetlerini aradım,kontrol ettirdim,geri alabilir miyim,mahkemelik mi olurum bilmem.

Sonuçlanınca yazarım,güzel taraflarda var,riskli tarafları da var,kapıda ödeme en iyisi,hem başka adrese gitme riski yok hem de sipariş gelirse ödersiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar