ADRESLERİM

ADRESLERİM

23 Eylül 2008 Salı

FIRIN KEBABI TARİF NO:54

2.İFTAR ETKİNLİĞİ'NİN 4 .HAFTASI

TARİF NO:54
TARİF GÖNDEREN:http://gonuluncelezzetler.blogspot.com/

BENİ YALNIZ BIRAKMADIĞIN İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM CANIM ARKADAŞIM..


Bu gün fırın kebabımın tarifini paylaşmak istiyorum. O gün misafirlerim tadını kebaba benzettikleri için bu ismi layık gördüm. Bu güzel lezzetli yemeği iftar bereketi etkinliği için arkadaşımız gardenya70 e gönderiyorum. Güzel daveti için çok teşekkür ederim. Kendisine etkinlikte kolaylıklar dilerim.

FIRIN KEBABI:


MALZEMELER:
1 Kilo patates
1 Kilo kuşbaşı dana eti
5 tane havuç
1 Kase haşlanmış bezelye
250 gr. Arpacık soğan
5-6 Tane sivri biber
Salça, tuz, sıvıyağ

YAPILIŞI:
İlk olarak kuşbaşı olan eti pişirin suyunu çekince az sıvıyağ koyarak kavurun bekletin. Diğer tarafta patatesleri kuşbaşı doğrayıp sıvı yağda kızartın fırın tepsisine alın. Havuçları ve biberi küçük doğrayıp kızartın patateslerin üzerine alın. Haşlanmış bezelyeyi de ilave edin. Arpacık soğanları temizleyip aralara serpiştirin. En üste etleri döşeyin. Dilediğiniz kadar salçayı sıcak su ile karıştırarak üzerine gezdirin. Ben salçaya tuz katarak gezdirdim isterseniz her malzemeye ayrıca tuz gezdirebilirsiniz. Önceden ısıtılmış 200 derece fırında 15 veya 20 dakika tutmanız yeterli. Yemeğin suyunu az koydum kebap lezzetini versin diye. Sulu yemek seviyorsanız suyunu fazla koyabilirsiniz.
Afiyet olsun...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar