ADRESLERİM

ADRESLERİM

21 Eylül 2008 Pazar

GAVURDAĞI SALATASI tarif no:7

2.İFTAR ETKİNLİĞİ'NİN 4 .HAFTASI

TARİF NO:7

TARİF GÖNDEREN:http://www.elmaninkabugu.blogspot.com/



BENİ YALNIZ BIRAKMADIĞIN İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM CANIM ARKADAŞIM..



GAVURDAĞI SALATASI



bu salatamı iftar etkinliği 4. hafta evsahipliği yapan arkadaşımız gardenya70 'e gönderiyorum. kolay gelsin sevgiler...



malzemeler:

  1. 2 domates



  2. 2 salatalık



  3. 1 kurusoğan(ben yeşil soğan kullandım)



  4. 1 yemek kaşığı sumak



  5. 1 tatlı kaşığı tuz



  6. 1 tatlıkaşığı kırmızıbiber



  7. 3 yemek kaşığı nar ekşisi



  8. 2 yemek kaşığı zeytinyağ



  9. 1 çay bardağı ince kıyılmış ceviz içi

yapılışı:

tüm malzeme tavla zarı büyüklüğünde doğranır.baharatve nar ekşisi,zeytinyağı eklenip karıştırılır.servis tabağına konup üzerine ceviz içi dökülür.şimdiden afiyet olsun



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar