ADRESLERİM

ADRESLERİM

24 Eylül 2008 Çarşamba

KUMPİR,BÖRÜLCE SALATASI,ÇUKULATA SOSLU İRMİK HELVASI tarif no:68

2.İFTAR ETKİNLİĞİ'NİN 4 .HAFTASI

TARİF NO:68
TARİF GÖNDEREN:http://gonuldeneledokulenler.blogspot.com/

BENİ YALNIZ BIRAKMADIĞIN İÇİN
TEŞEKKÜR EDİYORUM CANIM ARKADAŞIM..

iftar bereketi etkinliği

merhaba arkadaşlar; iftar bereketi etkinliğine ev sahipliği yapan sevgili arkadaşımız http://hobievigardenya70.blogspot.com/ için bende bu tarifleri yayımlıyorum.
ev usulu kumpir ilk tarifim
malzeme:
patates,tereyağ,kaşar peyniri,mısır,bezelye,sosis,zeytin ve ketçap mayonez
ben patatesleri iri dilimler halinde teflon tencerede az yağ ve su ile kısık ateşte buharıyla pişirdim.haşlamadan daha lezzetli oluyor.eritilmiş tereyağ ve diğer malzemeleri ekleyin.üzerine rende kaşar ve keycapla mayonezi sıkın.Benin çocuklar bayılıyorlar :))
Image Hosted by ImageShack.us

eh bu kumpirin yanına da bir börülce salatası ekleyelim ;
taze börülce haşlanır.zeytinyağı ,limon tuz ,sarımsak ve sirke ile hazırlanan sos eklenir.

Image Hosted by ImageShack.us

üzerine birde tatlımızı ekleyelim;
bu tarif bildiğiniz irmik helvası.irmik tereyağda güzelce kavrulur.kaynatılan şerbet eklenir suyunu çekene dek kısık ateşte pişirilir.
benimkinin tek espirisi helvayı porsiyonluk şekillendirip üzerine hazır çikolata sosu doktum.
sevgili arkadaşım http://hayataevet.blogspot.com/ arkadaşımın iftar davetine giderken götürdüm. Çikolata sosu helvaya öyle yakıştıki..ben ilk kez denedim ve ilk kez yedim.kendim yaptım diye değil ama cidden güzel olmuştu.deneyin derim :))
Image Hosted by ImageShack.us

sevgili arkadaşıma kolaylıklar diliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar