ADRESLERİM

ADRESLERİM

26 Aralık 2009 Cumartesi

Aralık Ayı Eskileri Yenileme Etkinliği 2009



"2005 senesinde başlamış olduğum yeniden doğuş olarak adlandırdığım çalışmalarımdan sonra farkettim ki keyif aldığım bir şey keşfetmiştim,hem sevdiğim şeylere yeni bir boyut kazandırıyor,hem bana özel kendi tasarımlarımı kullanıyordum....bu süper bir olay dostlar...

Blog ısıne basladıktan sonra gezdiğim bir adreste eskileri yenileme etkinliğinin bannerını görünce büyük bir heyecanla gitmiş ve o gün bugündür aksatmadan katılmaya çalışmıştım...sıra bana geldiğindeyse evsahipliği yapmanın heyecanınıysa anlatamam

Etkinlikte beni yalnız bırakmayan tüm dostlara teşekkür ediyorum,kucak dolusu sevgiler gönderiyorum

Bu etkinlik fikrini ortaya atan canım seragun'a ise sonsuz teşekkürler sunuyorum...bir sonraki etkinlikte buluşmak dileğiyle hoşçakalın dostlar.."

Hobievigardenya70 olarak yaptığım ilk eskileri yenileme evsahipliğini bu şekilde kapatmıştım,aradan geçen zaman içinde aldığım keyif azalmadı aynı keyif ve heyecanla yaptığım bu evsahipliğinde ve katıldığım diğer eskileri yenileme etkinliklerinde her ay yeni fikirler edindim,teşekkür ediyorum katılanlara,günleri aydın olsun,ömürleri güzel geçsin herkesin...

Etkinliğe katılan tüm çalışmalar süperdi ve herkesin ellerine sağlık diyorum,örnek bir kaç çalışma seçecek olursam eğer:

  • Örgücan dan yılbaşı süsleri
  • Gelibolu17 den terlik yenileme
  • Adadenizin den abajur yenileme
  • Cafemis olarak şişe çantalarım ve berelerim söyleyebilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar