ADRESLERİM

ADRESLERİM

24 Aralık 2009 Perşembe

Son Günler

Aralık benim için yoğun bir ay oldu,kızım bu sene anasınıfına başladı,her ay bir veli okula yemek götürüyor.Liste öğretmen tarafından bir ay öncesinden veriliyor.

Aralık ayında kızım için iki gün üst üste yemek götürdüm,kızımın doğum günü,benim doğum günüm derken bir de yılbaşı da geldi çattı,arkadaşlar eskileri yenilemede 25 aralık son gün olacak,keyifle yaptığım evsahipliğini sonlandırmak zorundayım ki 2009 kapanışlarımı yapacağım.

Elimde yarım yenilemelerim var,sanırım ocak ayına devredecek bir kısmı,yine de azimliyim,yetiştirmeye çalışıyorum.

Katılımcılarımın hepsine beni yalnız bırakmadıkları için ayrı ayrı binlerce teşekkürler,sevgiler,saygılar…

Not:Hazır olan işleriniz varsa daha sonra da seve seve yayına alabilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Huzur ve Sağlık Büyük Bir Zenginliktir

Bakılmaya Değer Yayınlar